top of page

5 פריטי הלבשה תחתונה שחובה שיהיה לך בארון !!!


ישנם מספר פריטים שכל אישה צריכה בארון הלבנים שלה. ליה לונדון באה לעשות לך סדר.

* פורסם במגזין "לאישה" - לכבוד יום האישה 2021 - ע"י ליה לונדון

לכל אישה יש פריטים אייקוניים שהם חובה אצלה בארון. גם אצלך. זה יכול להיות מכנס אלגנט, ג'ינס סקיני או בויפרנד מיוחד שהיא אוהבת, שמלה שחורה צמודה שמתאימה לכל אירוע עם אקססוריז משתנה, גופיה לבנה או תיק מיוחד שמתאים לנעליים שלך.

אבל מה כל הפריטים האלו שווים, אם אין לך את ההלבשה התחתונה הנכונה והמושלמת מתחת? חזייה, תחתונים ואפילו מחטב נכון – יכולים לעשות את כל ההבדל.


דמייני לעצמך את השמלה המושלמת, הצמודה והמחמיאה – אבל עם תחתון נמוך שקצת לוחץ וחותך במקומות הלא נכונים. הכל משתקף מבעד לשמלה והורס את המראה שכ"כ התאמצת עבורו.

את חייבת להכיר את הגוף שלך ולדעת מה מחמיא לך יותר ומה פחות – אך חשוב מכך – מה נוח לך יותר ואיך את משלבת את זה בחיי היום יום שלך.


להלן מס' טיפים עבורך כדי להכיר את הגוף שלך טוב יותר ולדעת איך להתאים את ההלבשה התחתונה שלך בצורה האולטימטיבית לפריטי הלבוש שלך על הגוף.


1. חזייה יומיומית (בייסיק) טובה ותומכת. רצוי שתהיה בצבעי בייסיק שחור או גוף כך שתתאים לכל בגד שתבחרי. בין אם את טיפוס ל טי שירט וג'ינס, או מחויט ואלגנט, את צריכה חזייה ללא תפרים (מרופדת קלות או ללא ריפוד כלל – תלוי מה את אוהבת) כך שלא תבלוט מתחת לחולצה ותהרוס לך את הלוק. וביננו – זה הרבה יותר נוח. גם אם החולצה מעט שקופה – זה עדיין נראה טוב ואטום.

חשוב להתאים את החזייה למידה המדויקת שלך כך שתהיה נוחה ותהווה חלק "מהעור" שלך. שלא תחתוך במקומות הלא נכונים, שלא תלחץ לך בהיקף ושתרים בצורה טבעית את החזה כך שייראה הכי טבעי שיש.

אגב – את יודעת שגוון פודרה הוא הצבע החדש שמחליף גוף ולבן? ממליצות לך לנסות ולגלות.


2. תחתונים – בין אם את אוהבת ללבוש צמוד או רחב, שמלה או ג'ינס – הבסיס העיקרי לנוחות שלך הוא זוג התחתונים שאת לובשת. הוא יכול להציק לך כל היום או שפשוט לא תרגישי אותו. כיום יש מבחר רחב של תחתונים כך שכל אחת תמצא את הגזרה המושלמת שמעניקה לה נוחות למשך היום – החל מחוטיני וברזילאי ועד לתחתונים בגזרה גבוהה אשר אוספים את הגוף מתחת לבגד ומעניקים מראה חלק בכל לוק. הרי לא תרצי כל היום להרגיש שמשהו "תקוע לך" מתחת לבגד ומציק לך בכל צעד. אנו ממליצות לך להכיר את קולקציית "ללא תפר" של fantasie בשלל גזרות וצבעים – אשר מעניקות תחושה נוחה של חלק ממך מבלי להתעסק עם התחתונים במהלך היום.


3. חזיית סטרפלס – אומנם בשנה האחרונה בקושי יצאנו או חגגנו, אבל בקרוב (בתקווה) כשנחזור לשגרה והכל ייפתח ללא הגבלות, מזג האוויר יתחמם והבגדים הקצרים וחשופים שלנו יחליפו את הקולקציה שלנו, חובה שתהיה לך לפחות חזיית סטרפלס אחת, כזו שתופסת באופן מושלם את החזה ומשדרגת את המראה חשוף הכתפיים. אם החזייה לא תשב באופן מושלם בהיקף, מובטחת לך אי נוחות והתעסקות מיותרת בתפיסת החזיה במהלך היום מספר פעמים. כשאת מודדת חזיית סטרפלס , תמדדי אותה עם חולצה מעל כדי לראות שהיא מכסה מספיק את החזה ועוטפת אותו מכל הכיוונים והכי חשוב- קפצי מעט ותראי שהחזייה לא זזה בזמן תנועה. אם היא יושבת עלייך פלס – זו החזייה שלך! גם אם את מידה גדולה – את יכולה ליהנות מחזית סטרפלס טובה ותומכת ברשת ליה לונדון.


4. חזיית ספורט – כולנו עושות פעילות ספורטיבית כזו או אחרת. אבל אם את עושה פעילות מאומצת שכוללת תזוזה רבה (ריצה, זומבה, קיקבוקס וכדומה) את *חייבת* חזיית ספורט שתעניק לך תמיכה מלאה לחזה – כדי שיהיה לך אימון אפקטיבי וחשוב מכך – כך למנוע סימני מתיחה עתידיים בחזה. וודאי שחזיית הספורט שלך עוטפת אותך היטב בהיקף כך שלא "תטפס" לך בגב בזמן האימון, שהקאפים עוטפים לך את כל השדיים ותופסים אותם היטב כדי שלא ייווצר מצב שהשד "בורח" בזמן האימון. כשאת מרוכזת נטו באימון ונוח לך – את יכולה להוציא מעצמך יותר.


5. מחטב – פעם המילה הזו היתה מרתיעה כי היה מדובר במשהו לא נוח. הדבר שלבשנו כדי להיראות רזות יותר בכל מחיר, אפילו אם לא ננשום בדרך... היום זה שונה. הבדים של היום קלים ואלסטיים יותר כך שהם לא לוחצים על הגוף בסבל, אלא באים לאסוף את מה שצריך ולהעניק מראה חלק מתחת לבגד. ניתן לראות כיום שכל סוגי הנשים, החל מרזות ועד מלאות, לובשות מחטב ולו בכדי שהבגד יישב עליהן חלק וטוב יותר . הודות לטכנולוגיות של היום, אפשר ליצור מראה צר יותר, ישבן מורם, ירכיים אסופות ואפילו בגד גוף מחטב סטרפלס למי שרוצה 2 מוצרים באחד.



ליה לונדון הינה רשת הלבשה תחתונה המציעה מנעד רחב של כ-64 מידות כך שכל אחת בכל מידה (מהיקף צר עם חזה גדול ועד להיקף רחב עם חזה קטן - גם לנשים במידות הגדולות) תוכל למצוא את הפריט המושלם שמתאים בדיוק למידותיה. מוזמנות לבקר בחנויות הרשת או באתר www.leialondon.co.il .

bottom of page