top of page

באיזה צבע תרצי את החזייה שלך היום?

פורסם בלאישה - גליון יום כיפור 2021


אנו, ברשת «ליה לונדון », מכירות את הצרכים שלך ומבינות שחזייה זה גם עניין של מצב רוח.

אז יצרנו חזיות בשלל צבעים, כולל בגוונים שונים של צבעי גוף, והלהיט החדש שלנו: חזיית פודרה שמחליפה (כמעט) את המלכה האם, הלא היא החזייה הלבנה | מוגש מטעם ליה לונדון

פעם אמרו שבייסיק זה הכי יפה. האמת? צדקו! אנחנו ב”ליה לונדון” לקחנו את האמת הזו שלב אחד קדימה וחגגנו עם דגמי הבייסיק המובילים של המותג. מה עשינו? פשוט הוספנו להם צבעים, כדי שכל

אחת תפרש את הבייסיק שלה לפי הצרכים האישיים שלה. כעת ניתן למצוא מניפת צבעים של מספר דגמים מובילים, כך שיתאימו לכל מצב רוח, אירוע, בגד והכי חשוב – סטייל אישי.

עד לא מזמן החזקנו ברשת חזיות “בייסיק” בצבעי שחור, לבן וגוף (מיד נגיע גם אליו) – הצבעים האידיאליים שכל אישה מחזיקה בארון. ואז לקוחות יקרות התחילו לשאול אותנו: “החזייה המושלמת הזאת כל כך נוחה ויפה, למה אין אותה בעוד צבעים?”. הן גם תהו מי קובע/ת מהם צבעי בייסיק.

גם אנחנו תהינו מי באמת החליט מהם אותם צבעים, אם לכל אחת יש את הסגנון וטעם הבייסיק שלה. מכאן נולד הרעיון לייצר את דגמי הבייסיק בצבעים.

כשפנינו לחברת האם שלנו באנגליה בבקשה להבין את צורכי הלקוחות, ראינו שאימצו בה את הנושא באהבה והחלו לעבוד על פיילוט למספר דגמים מובילים.

אז מה מחכה לכן בחנויות? חזיית בייסיק במבחר רחב של גוונים, נוסף לצבעי אופנה המתחלפים בכל עונה, שבאים להוסיף לכן צבע במגירת הלנז’רי שלנו ולשבור שגרה.


בואו נדבר על ניוד

בעבר צבע הגוף היה השולט במלתחה שלנו (לצד השחור). לא משנה מה טון העור שלך, האפשרויות לא היו רבות בבחירת חזייה בצבע “גוף”.

כיום, צבע הגוף מקבל משמעות אחרת ופרשנות רחבה. נשים עוטות גון עור בהיר, כהה או בינוני – וגם בחלוקה הזו יש ניואנסים ותתי־ניואנסים. אז איך אתן מגדירות את צבע הגוף שלכן? איך אפשר לקבוע צבע “גוף” אחד כשיש כל כך הרבה גוונים?

הפיתרון שלנו: שלושה צבעי “גוף” שונים, כך שכל אחת תוכל למצוא את הגוון הקרוב אליה ולהרגיש נוח יותר בהלבשה התחתונה שלה. ואם סתם חשקת באחד מהגוונים של צבעי האדמה – עכשיו את יכולה!

וגם מחווה לכל אלו שאוהבות לבן אך מתבאסות כי הלובן לא מחזיק לנצח: יש כוכב חדש במלתחה – הפודרה, גוון ורוד עדין מאוד, הכי קרוב ללבן, אינו בולט מתחת לחולצה לבנה ואפילו מחמיא יותר לכל גוני העור (יש שיגידו שהוא אפילו מהווה תחליף אידיאלי).

אך אל דאגה: חזיות לבנות עדיין קיימות, והן כאן כדי להישאר.



ב”ליה לונדון” אנו מבינות את הצורך שלך בצבעוניות משתנה בדגמים המובילים. לכל אחת יש סגנון וטעם שונה, ולכן גם האהבה לצבע מסוים היא לגיטימית. הרי בסופו של יום אנו רוצות את הנוחות המרבית שתתאים לסטייל ולשגרה שלנו. ואם אנחנו יכולות לספק את הצורך הזה ולגרום לך להרגיש טוב

יותר עם עצמך או נינוחה יותר, אז המשימה שלנו הושלמה.


bottom of page