top of page

סקס מוכר? נוח מוכר יותר ! המהפך בעולם ההלבשה תחתונה

פורסם בלאישה, 04/2021


עולם ההלבשה התחתונה עבר תהפוכות רבות במהלך השנים.

אז: בשנת 1994 הומצאה חזיית הפוש אפ, ולראשונה הייתה חזייה שבאמת הרימה וחשפה את החזה צורה סקסית – דבר שיצר מהפכה בעולם ההלבשה התחתונה.

בעקבות המוצר הנפלא לזמנו (היום כבר יש פתרונות טובים יותר) חברות רבות החלו לייצר את חזיית הפלא, השקיעו בקהל הנשים קטנות החזה, והעולם נכנס לסחרור של מחשופים, טרנדים, ואופנה חדשה.

היום: בשנים האחרונות, נשים בעולם התחילו להבין שיופי זה לא הכל בהלבשה תחתונה, ויותר חשוב מזה – הן צריכות להרגיש נוח. כשאת לובשת את החזייה והתחתונים רוב שעות היום, את לא אמורה

להרגיש אותם. הלבשה תחתונה היא הרי מוצר בסיסי שמטרתו לעזור לך ולא להקשות עליך.

אז: בעבר, השקיעו מאמצים רבים (יש שיגידו מדי) כדי לייפות ולשווק את עולם ההלבשה התחתונה – תוך כדי שימוש בדוגמניות רזות וחטובות, איפור מוגזם, שיער מסודר פלס, ובכללי – יצירת הפריים המושלם שיעזור למכור את החלום של חזה שופע שנשפך מרוב סקסיות.

היום: בשנים האחרונות אנו רואות מפכה בעולם ההלבשה תחתונה ובכלל בכל הקשור למראה החיצוני שלנו. רזון וחיטוב זה כבר לא המיינסטרים. קבוצות רבות של בודי פוזיטיב מעוררות שיח ויוצרות שינוי חברתי עם התפיסה הנכונה שכל אישה שווה בכל מידה. לכל אישה מגיע להרגיש סקסית, גם אם היא לא מידה 36 .

אז: התפיסה בעבר היתה שסקס מוכר. היום הבינו שנוח מוכר טוב יותר. ואם זה גם סקסי, אז הרווח כולו שלנו. יותר ויותר דוגמניות מציגות יופי נגיש במידות גוף ריאליות ומקרינות: אישה שמרגישה נוח, מרגישה ביטחון. וכשיש לך ביטחון, את גם תרגישי סקסית יותר.

היום: כבר לא צריך "מכשירי עינויים" כמו מחטב קשיח, חזיית פוש אפ מרופדת ומציקה, מחוך קשיח וכדומה כדי שהגוף ייראה כמו במגזינים. אפשר עדיין להיראות מהממת עם תחתון נוח שאוסף ומחליק,

חזייה שמרימה וממרכזת את החזה עם תמיכת צד והכי חשוב – בלי לסבול ולחכות להגיע הביתה להוריד את הכל.


במותגי הפרמיום של ליה לונדון, מושקעים משאבים טכנולוגים רבים, כדי שתוכלי ליהנות מנוחות מקסימאלית ומראה נקי ואסוף – והכי חשוב – נוח: חזיות ותחתונים ללא תפר, מחטבים מבדים קלים עם

רצועות התנגדות להרמה וחיטוב פנימיות, חזיות עם רצועות פנימיות לתמיכת צד (כי כבר לא צריך פוש אפ), ריפודים קלים למראה מורם, קרסים שטוחים ונסתרים למניעת גירויים בגב ועוד. נוחות, כבר אמרנו?

חשוב לנו להעביר את המסר לנערות הצעירות בתחילת דרכן, שגם ככה מתקשות ומתביישות להתמודד עם צמיחת החזה והמהפך ההורמונלי – שהן צריכות לפני הכל להרגיש נוח. זה טבעי וזה יפה. בכל מידה.

חזייה טובה אמורה להקל עליך. לייצב אותך. להרים לך. לעטוף אותך. ממש כמו חברה טובה. הרי על

חברות את לא מתפשרת, נכון?


ליה לונדון מזמינה אותך לסניפיה, לחוות התאמה אישית של הלבשה תחתונה, כדי להבין שאת לא צריכה להתפשר ובאפשרותך ליהנות מכל העולמות של יופי ונוחות ללא פשרות, ע"י צוות מקצועי ומבחר דגמים במבחר של כ 64 מידות , החל ממידות קטנות והיקפים קטנים ועד למידות גדולות עם חזה גדול ושופע .





bottom of page