top of page

טיפים חשובים לבחירת חזיית הנקה טובה

מזל טוב! את אחרי לידה וכעת את צריכה חזיית הנקה נוחה.


מה חשוב לדעת כשאת בוחרת חזיית הנקה?


  1. ראשית, אנו ממליצות לך לבדוק את האפשרות של הרחבת / הצרת היקף החזייה. האם היא יכולה להתגמש לפחות ב-4 מידות? אחרי הלידה, אנו מרזות / עולות במשקל וחשוב שהחזייה שלנו תתאים לכל מצב שנכנס אליו כדי שלא נצטרך לקנות חזייה חדשה בכל חודשיים. כמו כן, אם ההיקף לא יישב עליך טוב, את לא תרגישי נוח עם החזייה, דבר שיציק לך בזמן חוויית ההנקה.

  2. האם קליפס הפתיחה / סגירה של החזייה, קל לתפעול עם יד אחת? כשהתינוק בוכה מרעב, את רוצה לבצע פעולה מהירה ונוחה כדי לא להיכנס למצב של לחץ. וודאי שיש לחזייה שלך סגירה שניתנת לפתיחה / סגירה מהירה ונוחה עם יד אחת, כדי שהיד השנייה שלך תהיה פנויה לתינוק/ת.

  3. העדיפי חזייה ללא תפרים על גבי הקאפ של החזה. בזמן הנקה, איזור הפטמות מגורה ורגיש בעקבות ההנקה. תפרים מיותרים בקאפ החזייה עלולים ליצור גירוי מיותר ואי נעימות באזור זה במהלך השימוש. תזכרי, חשוב שיהיה לך נעים ונוח, כדי שחוויית ההנקה שלך תהיה נעימה ורגועה.

  4. את לא מרגישה נוח עם פטמות זקורות? לא אוהבת שרואים לך את רפידות ההנקה מבעד לבגד? אם התשובה שלך היא לא - אנו ממליצות לך לבחור בחזייה עם ריפוד קל, מבד אוורירי ונושם שמסתיר את שתי התופעות הנ"ל. חזיות מרופדות מבד אוורירי, מעגלות את החזה ויוצרות מראה טבעי, כשהכי חשוב - הן מתגמשות בהתאם לשד שמתמלא ומתרוקן - מבלי לראות את ההבדלים כלפי חוץ.

  5. את לא יכולה לדעת כמה זמן תניקי. זה יכול לקחת כמה שבועות, חודשים או אפילו כמה שנים. לכן העדיפי, לפחות חזייה אחת, שתשמש לך כחזיית בייסיק בצבע ניטרלי שתואם את המלתחה שלך, כדי שביום שתפסיקי להניק, עדיין תישאר לך חזייה טובה שתוכל לשמש אותך בשגרת היום יום שלך.

  6. אחרון חביב- את מצליחה להניק ומתחברת לחוויה? דאגי שיהיו לך לפחות 2 חזיות טובות לרוטציה, כדי שאם אחת תישחק או תיהרס לך עם הזמן, לא תיתקעי ללא חזיית הנקה טובה ותהיי במירוץ לחפש אחריה, עם תינוק :-)

בהצלחה!!!!!!!!!!!!


צריכה עזרה בהתאמת המידה?

מוזמנת לתאם חוויית התאמה אישית עם צוות המומחיות שלנו בסניפים בזמן שנוח לך.


לדגמי הקולקציה:





bottom of page