top of page

בגדי ים אופנתיים בהתאמה אישית - ששווה להירטב בשבילם - קולקציית קיץ 2021

פורסם ב"לאישה" 13.5.21 גיליון שבועות מאת ליה לונדון



הידעת שבגדי ים יוצרו כבר בשנת 1800 ? הם התחילו כשמלה ארוכה שמכסה את רוב הגוף מכל כיוון, מבד כבד וסופג, שהיה כמעט בלתי ישים ומאוד לא נוח לשימוש.

רק בתחילת שנת 1900 קיבלו בגדי הים תפנית קלה והחלו לחשוף מעט עור - עניין שלא התקבל בברכה בכל מקום. כן, לקח זמן עד שהאנושות הייתה מוכנה לקבל את השינוי.

אבל בתחילת שנות ה 40- של המאה הקודמת החלו נשים ללבוש שמלות קצרות והדוקות יותר, וכך גם בגדי הים התחילו לחשוף קצת יותר. ככל שהתקדמו השנים, בגד הים הלך ונעשה קטן וחשוף יותר, עד שבשנות ה 70- של המאה הקודמת החלו מעצבים ויצרנים להעז בגזרות ובצבעוניות.

אבל התפנית המשמעותית בתחום נעשתה בשנות ה 90- , עם שידור הסדרה “משמר המפרץ”. לראשונה בטלוויזיה הופיעו על המסך נשים בבגדי ים חשופים עם מפתח רגל גבוה ומחשוף עמוק בחזה.

משם ועד היום הסכר נפרץ, ומגוון גזרות ודגמים נולדו לאוויר העולם.

אופנתי, ספורטיבי, חשוף, שמרני – בשנות האלפיים כל אחת יכולה למצוא את בגד הים שמתאים לסגנון חייה. כחלק מהשינוי והמענה לצרכים של נשים בכל העולם נולדו גזרות רבות, כך שכל אישה תוכל ליהנות מבגד ים מושלם בהתאם לגופה ולסגנון שהיא מרגישה בו נוח. אפילו הבדים עברו שינוי ופיתוח במהלך השנים והותאמו לסוגי המים השונים (בריכות / מי מלח).

לסגנונות גוף שונים יש צרכים שונים

כך למשל, אישה גבוהה ורזה תוכל ללבוש חזיית ביקיני משולשים או חזייה קלאסית עם/ בלי ברזלים, יחד עם חלק תחתון מכל סוג, החל מגזרה גבוהה ועד לברזילאי או קשירה.

למבנה גוף נמוך או רחב דווקא יתאים ביקיני בגזרת קולר כדי ליצור מראה צר ואסוף יותר, יחד עם חלק תחתון עם מפתח גבוה כדי ליצור אשליה של רגליים גבוהות.

בעלות חזה גדול יכולות למצוא מבחר רחב של גזרות שיתאימו להן. כך למשל, מי שרוצה ליצור אשליה של חזה קטן יותר יכולה לבחור בחזיות בגד ים עם ברזלים בעלות מפתח קדמי נמוך. בעלות חזה קטן יכולות לבחור ללבוש חזיות בגד ים בעלות ריפוד קל למילוי והרמה של החזה.

שלם, לא מה שחשבתן

נשים רבות מעדיפות את הגזרה של בגד הים שלם או טנקיני (בגד ים מלא המורכב משני חלקים). גם גזרות אלה עברו שדרוג בשנים האחרונות, והיום ניתן למצוא אותן במגוון אפשרויות מחמיאות. אם

בעבר בגדי הים השלמים נועדו רק כדי להסתיר או לטשטש אזורים בעייתיים, הרי שהיום הם מגיעים

בעיצובים מרהיבים, בשילוב טכנולוגיות שונות, והם מהווים הצהרה אופנתית לכל אישה, בכל מבנה גוף ובכל גיל.

חידוש בתחום הוא שניתן למצוא בגדי ים שלמים עם ברזלים כדי שתהיה התאמה מושלמת לגוף ולחזה בו זמנית – ללא פשרות.

עוד שכלולים: בגדי ים שלמים עם מחטבים פנימיים, בטנה פנימית כדי למנוע השתקפות במים, אלמנטים עיצוביים וחיתוכים מיוחדים, ושילובי בדים – כך שגם עם בגד ים אפשר להרגיש סקסית ונינוחה בו זמנית.

והצבעוניות? כבר מזמן לא רק שחור.


ליה לונדון מזמינה אותך לחוויית התאמה אישית של בגד ים/הלבשה תחתונה בסניפי הרשת ולמצוא את הדגם/גזרה שמתאימים בדיוק בשבילך.


bottom of page